torsdag 13 januari 2011

Skönt med ledig torsdag också.

Dricker kaffe och tar det lugnt. Idag har vi riktigt fint väder, lagom kallt och en molnfri himmel. Lite på minus, så vi slipper det äckliga slasket på marken. Vänta på imorgon, då får ja träffa Malin! Hon är från Malax men bor i Oslo. Hon hör till det gäng jag brukar träffa där. Hon jobbar som flygvärdinna på Norwegian. Sent i kväll landar hon i Ålesund och sover en natt på hotell här i stan, perfekt! Imorgon ska vi luncha och dricka kaffe.

Har kommit bra i gång med räningen och ska försöka hålla upp tempot. Ikväll blir det booth camp, första sedan slutet av november. Var ju nästan inte i Ålesund under hela december... Har fått lurat med Ulrika också, så hon har en prövo timme ikväll. Igår prövade jag Zumba för första gången. Det var riktigt kul nog, mycke skaka rumpa och slänga med armarna. Fick upp flåset ordentligt och koordinationen sattes på prov. Jag är ju en lite mer "lagsportsflicka", men att springa på olika timmar på gymmet har jag faktiskt börjat uppskatta mer och mer.

Har bestält en del hårvårdsprodukter från blivakker.no. Har nog ärvd (Skriver man det så? Ser konstigt ut...) det där intresset av mamma tror jag. Trevligt med olika produkter! ("-Vannifrån ere å va kosta e?")

Glada hälsningar från Ålesund!

Inga kommentarer: