måndag 10 januari 2011

Skönt med ledig måndag.

Hade klockan och ringa på 09:00. Huset jag bor i ska säljas, så idag och imorgon kan det hända att några gubbar tittar in mitt i plötsligt. De ska gå en runda genom två stycken våningshus här. Vet inte när köpet blir av, men jag undrarvar jag skall bo då? Tror nämligen att allt ska bli till kontorslokaler. Det ordnar sig!

Idag har jag, Solveig och Hege varit och hälsat på Hanne-Elin (uttalas Hanneliin) som fått en liten strax före jul. En riktig guldklimp han Jonathan! Nu bakar jag bröd och sen ska jag komma iväg till gymmet. Imorgon kallar jobbet igen från morgon. Men ser redan fram emot nästa helg, då är jag också ledig. Espen som jobbar på akuten (Solveigs friar) ville jobba min helg så tar jag hans följande då de ska flytta in i nya huset. Kanske måste köra lite snowboard då.

Här är det varmt väder. Några plus grader och snö blandat regn. Nu ska brödet swiiiiiiisch in i ugnen!

1 kommentar:

Sofie sa...

du kan ju hoppas på at e komber liiti meir snöö så kan du bygg en igloo åt de o bo på gåålsplaan!
hej hopp från gerbyjin!
kram,
s