fredag 7 januari 2011

Aaaaaj!

Igår var jag på Body Combat på gymmet. Det är "kjempe gøy", massa slag och kickar. Man blir riktigt taggad! Men min stackars kropp tyckte tydligen inte om det... Vaknade mitt i natten av att det brände så förbannat i högre baklår. Sällan har jag upplevd sådan muskelvärk! Tog Panadol och läste en Se & Hör som jag hade med från Finalnd. Sen blev jag hungrig. Åt tre stycken knäckebröd med ost på. Sen fick jag "byystbrännon", så då åt jag mandel. Fick höra av Caro att det är dundermedicin och det fungerade faktiskt på en gång. Två timmare senare somnade jag igen. Då jag vaknade 09:30 var jag ännu mer sjuk i kroppen. 

Sen bjöd Ulrika på en supergod skink- och svamppaj hemma hos sig. Vid 14-tien kom killarna hem från skolan, då drack vi kaffe och åt julgodis. Pojkarna hade fått ishockeyspelet (det som man hade förr, ni vet) till julklapp. Vi spelade några ronder, jag vann en av typ 10. Begåvad!

Imorgon (lördag) ska jag först jobba från morgon och sen ha besök på kvällen av några arbetskompisar och av några andra. Har köpt snacks och lite gott att ricka. Har lust att gå ut på byn sen, länge sedan sist. Var på stan idag och hittade en fin klänning som jag ska ha på mej. Roligt med något nytt och fint!

Hoppas ni får en bra helg, det ska jag ha!

Inga kommentarer: