tisdag 16 mars 2010

Snö så det räcker och blir över...

Nu har det snöat här två hela dagar. De som gillar snö är glada som attans medan de som inte gillar snön hänger läpp. Jag hänger varken läpp eller är glad som attans, jag är där mitt emellan men tror nog jag vill att våren ska komma snart. Idag hr jag kommit igång med träningen igen, cykling och styrketräning. No pain och jag är glad (som attans). Var och hälsa på en fysioterapeut idag och han sa att det är bara att köra på så gott det går. Fotbollskorna må jag dock lägga på hyllan några veckor. Hur som helst, medan jag cyklade på gymmet beudrade jag de unga guttarna i ca 16-18 års åldern som kom in; speglade sig lite på alla sidor, tog några bänkpress, speglade sig igen, lyfte några hantlar, speglade sig igen, sa några fula ord, speglade sig lite igen... Oh kära nån! Det är tydligen stora arm- och bröstmuskler som är "the thing" hos ungdomen.

Tittar på TV. Ska tvätta lite kläder. Har kokat kaffe som jag ska dricka strax. Kanske sätta på "Twilight" som jag lånat av en arbetskompis. Imoron ska jag försöka komma upp tidigt och iväg och cykla igen. Har det bra!

Kram hemåt!

2 kommentarer:

Sofie sa...

mmm, mumsiga muskler:)

snygg utseendeförändring på la blogga!
kram.
s

Caro sa...

Duktig du e som tränar för fullt! Så bra att det går att vara aktiv igen trots skadan.