tisdag 23 mars 2010

FÖRSTA VÅRDAGEN

Det förändras snabbt här. Förra vecka kom det hur mycket snö som hellst, men lika fort försvann det. Jag och Solveig var ut i solen på söndag. Gick i stan, ut till vattnet där vi såg Hurtigrutten och en klar blå himmel. Det är fanktiskt väldigt fint här i Ålesund. De säger att stan håller på att "dö ut", det mesta är nu mera koncentrerat kring Moa, 9 km från stan där jag också bor. Men det är nog mysigare in i stan än här ute. På söndag kväll jobbade jag extra på akuten, igår och idag har jag också haft jobb. Imorgon tog jag på mej en extravakt till. Roligt att jobba igen efter att knät blitt i skick, känns bra att göra något vettigt och inte bara lata sej... Kjedlig! (tråkigt på norska) Här kommer pics från söndagen.








   





KRAM

2 kommentarer:

Sofie sa...

härligt!
s

Caro sa...

Ser väldigt mysigt ut där i Ålesund! Är det en gammal stadsdel där oxå? Vi borde nog absolut komma å hälsa på dej, ifall du ännu har tänkt hålla ut där en stund?
Kram på dej!