onsdag 25 november 2009

La Familia!

En kompis ville se hur mina syskon ser ut, så här är de alla tre! Lägger in en bild på mamma och pappa också.


Pappa & mamma



Sofie



Jonas



Petter

Nu har jag två nätter med jobb framför mej. Sedan bär det av till Oslo!! Ska spendera helgen med Mia Wadén som kommer på besök från Bryssel och Irene Råstu som nu mera bor och jobbar i storstan. Ska bli skönt att få träffa folk från Vasa, känns som en lättnad och jag väntar ivrigt som ett litet barn på julafton. Nu ska jag ta itu med de dagliga sysslorna. Klockan är 12:31 och har inte gjort mycket vettigt idag... Men ingenting är väl det enda man behöver göra om man är ledig?!

2 kommentarer:

Susann sa...

Nämen heeej!
Nu först hitta jag din blogg, ja e lite sen, men bättre sent än aldrig pa de väl säj! :)
Va kul! Nu får ja föli de riktit på allvar! Lägger in de i bloggliston miin å! Ha e bäst, he e int så läng kvar ti jul å tills vi råkas! Treeevligt!
KRAM!

Sofie sa...

he va nu rackarns va grannan familj vi har;) e va strax fyri vi sku upp o sjung fö Sosso o T i kyrkon, fast e siir ut so om vi reij sku ha sjungd o jag vaali heilt rörd åv bedriften vår:)
kram på dig, julgodis 22:a låter grejhöjtta! (vem e störst o vackrast i skogen...:)
S