fredag 6 januari 2012

Loooooooong time no see...

...men hör och häpnad, nu är jag tillbaks! Kom inte ens in på min egen blogg pga förändringar på sidan, men nu fick jag ordnat ett nytt lösenord och på något konstigt sätt kom jag in. Heureka! Har jag faktiskt inte skrivit sedan februari i fjol? Tack syster för önskan om en trevlig 17 maj. Den var bra om jag minns rätt. Kusin Sara, ska försöka förbättra mig nu. Ler.

Hemma i Kronoby och firar jul och nyår. Har haft en superb semester, men som vanligt går det lite för fort. Lite tårar här och där då jag känner att tiden igen håller på att ta slut, men siktar att komma hem igen under påsken. 

Vad har hänt? Kattn ha yngla! Annars är väl nog allt sig likt här, bra det! Kört mellan familj och vänner. Ätit för mycket gott igen. Haft väckarklockan på 08:00 men vaknat 11:00, det kallar jag semester! Träffat släkten. Varit på ett års kalas. Badat badtunna och bastu. Tittat på Mamma Mu. Bland annat.

Nu är det god natt, sover sittande. -10 grader och lite snö faller, lovely! 

3 kommentarer:

Kusin S sa...

Fantastiskt, du är tillbaka! =)

Caro sa...

Så kul att du e tillbaka i bloggens värld!Du førstår väl att du har varit efterlängtad eftersom vi e här och läser med en gång! Vi hørs!
Kram, caro

Lyckans undulat sa...

Kul att du börjat blogga igen!