söndag 8 januari 2012

gardermoen

Världens tråkigaste plats! Speciellt om man måste sitta här i 5 timmar innan nästa flyg går... Och en timme gratis internet, det är dåligt för ett så rikt lands som Norge. Lite mer kunde de väl bjuda på, speciellt när jag betalat 101 kronor för en semla och en is te. Men jag är glad ändå. Ser att många på Sunnmöre har lagt upp så fina bilder på facebook med strålande väder, sol och snö. Flygningarna idag har också gått bra. Från Helsingfors satt vi i ett sprillanssnytt FinnAir plan, jag och 50 japaner.

Imorgon är jag ledig och skall tvätta och städa, om det behövs. Nils är ganska ordningsam. Han är nog mer ordningsam mig. Han brukar säga att jag ser bara hans saker och inte mina egna, vilket tyvärr är lite sant. Kanske det blir en tur opp på Synnalandshornet som ligger bakom huset. Ska ta med kameran då och lägga ut lite bilder från Brattvåg. 

Trevligt att vara tillbaks här när det uppskattas!

Vi hörs!

Inga kommentarer: