lördag 7 januari 2012

sista kvällen

Sista kvällen i Finland för den här gången. Ugh! Sitter med en klump i halsen, men bara jag kommer iväg och kommer fram till Ålesund så brukar allt bli bra igen. By the way så bor jag ju inte i Ålesund mera, bor ju i Brattvåg som ligger ca 40 km från Ålesund. Sitter här hemma nu med mor och far. Tittar på Morden i Midsommer, stickar och äter. Och skriver. Väntar hem syster ikväll så vi kan äta frukost tillsammans imoron. 

Kallt har det varit idag, brrrr! Så kallt att pappas traktor stannade. Jag och mamma var en sväng till Kokkola. Hittade fina skinnhandskar och Marimekko servetter. Mamma och jag friserade varandra och sen hoppade jag i bastun.

Imorgon flyger jag alltså till Norge. Måndag är jag ledig och på tisdag börjar jag skolan, woop woop! Det ska bli riktigt skoj.

Nå er dagen over, natta!

Inga kommentarer: