söndag 6 december 2009

Idag då jag vakna var himlen oförskämt vacker. Bilden är tagen från min balkong. Nu ska jag fixa morgonmål och packa, om två timmar åker flygbussen härifrån Åse till Vigra flygfält. För att komma till Narvik måst jag först flyga ner till Oslo och sen uppåt igen... Så är det om man vill flyga billigt! Har ni lyssnat på Adam Lambert? Han var med i American Idol i fjol eller i år. FANTASTISK PIPA (olagligt)! Finlandia Hymnen har jag också lyssnat på idag, glad självständighetsdag!



Klockan 09:30



Clas Ohlson 129 Kr



adventsljusstaken


2 kommentarer:

Sofie sa...

snygg himmel o stjärna!
tog du med dig sleven o fatet till norge:) det blev en mycket vacker adventsstake. glad självständighet o fridfull andra advent!
sis

Ann-Sofie sa...

Hejsansvejsan! Greetings from munsäl!!Kul att hitta din blogg så får vi följa hur du har det där borta!! Det verkar oerhört vackert!!
Kramar från anso o tommy o jeminah