onsdag 13 januari 2010

MUFFINS

Bakar muffins, ska ha en arbetskompis på kaffe imorgon... Vad fint det blev med strössel! Har varit ledig idag och började dagen med att gå på gym, StepStyrka. Det är tungt att börja dagen med gymnastik, men ack så pigg man är resten av dagen. Har kommit bra igång med förbränningen av julskinkan och ä motiverad, tack vare två andra Pårasbor (som lurat mej med i shapelink.com). Nu två dagar jobb och så ledig lördag och söndag. På fredag kväll har jag bjudit hit kompisar på mat. På lördag ska jag köra 1½ timme till Strandafjellet och åka lite snowboard, det gleder meg! På söndag kanske jag ska se en bra film och sticka på min mössa. Vi har fortfarande vackert vinterväder; mycket snö, mycket sol och lagom kallt. Perfekt!



"nåmparellen"




Glad helg!


4 kommentarer:

Caro sa...

ja byrja "flabb" åt hedi nåmparellen, längs ja har hört naan säg he! :)))))

Sofie sa...

åh, kaffi o nåmparellmuffins med dig vore inte dumt. jag har ett gott vaniljkaffe! vad sägs?!
s

Charlotte Isabell sa...

JA TACK! :) Åh, va ja vill drick vaniljkaffi medde nu... Snyft!

Nåmparellen ja... Vaför sejr man he föresten? Vannifrån komber e? He låter ju pöllot! :)

KRAM på er!

Sofie sa...

hej igen!
jag glömd att säga att E kan säga moster Charlotte nu, alltså just som det ska sägas... lite sorgsna blev jag o P, det känns lite som om en era har gått i graven, babypratet utvecklas. dessutom var det ju nog det finaste namnet han gett någon, motte schatåå:)
fredagshälsningar till dig!
S