tisdag 3 augusti 2010

Länge sen sist!

Kanske det börjar bli dags att skriva något, det är ju ändå... 5 månader sedan sist... Kan det stämma? Ojdå!

Ann-Sofi kom hit på besök andra veckan i juni, ett efterlängtat återseende! Hon stanna här en hel vecka, måndag till måndag. Det här var veckan innan jag fick min sommarsemester, så vi reste tillsammans till Finland sen, jag var nämligen hela min semester hemma i Kronoby/Vasa.


Det var nog tur att jag kom hem på semester, för sommaren har inte riktigt kommit till Ålesund än och idag är det den 3 augusti. Idag har vi ca 15 grader och molnigt. Som tur inte regn. Men nästan 3½ veckor sol fick jag i Finland, fenomenalt!

Moster med sina små kompisar

Midsommar på Rönnskär
Tomatkarnevalen...

...och söta värdinnan!

 Kälviä djurpark med familjen

Suck! Min dator är veeeeeldigt långsam nu, så jag återkommer med mera sommar lite senare. Ha det!


Inga kommentarer: